اخبار

بیانیه رئیس مرکز آموزش عالی نورآباد در محکومیت جنایت صهیونیست ها

۱۴۰۲/۰۷/۲۹

بسم الله الرحمن الرحیم

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

حمله ناجوانمردانه و غیر انسانی رژیم کودکش اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیدن صدها نفر از بیماران، کادر درمان و افراد بی‌گناه نشانه ددمنشی بی حد و اندازه این رژیم خودخوانده و غاصب است.

امروز در فلسطین تقابل جبهه استکبار و اسلام به وضوح نمایان است. عرصه‌ای که در آن نبردی نابرابر بین ظلم و آزادی خواهی در جریان است. در یک سو رژیمی خودکامه و برخوردار از تمام توان اقتصادی، سیاسی و نظامی جبهه کفر که به هر گونه جنایتی دست می­زند و در سوی دیگر ملتی مظلوم و مسلمان که فقط اسمش در خاطر هم‌ مسلکانش باقی مانده و هیچ حرکت و جنبشی کارآمد از سوی مسلمین در حمایتش صورت نمی‌پذیرد. مستکبرین در باطلشان کاملاً متحد و در مقابل مسلمین در حقشان دچار اختلاف و تکثر می‌باشند. روزهای زیادی است که محاصره ظالمانه نوار غزه ادامه دارد و نه تنها هیچ فریادرسی از اقصا نقاط دنیا به یاری آنها برنخواسته که حتی همسایگان مسلمان، هم کیش و هم زبان آنان گلوگاه­های ورودی کمک­های انسانی را بر روی آن ملت بسته­اند، و این سکوت باعث گردید تا رژیم دژخیم صهیونیستی زنان، کودکان و مردان غزه را به خاک و خون بکشاند.

مرکز آموزش عالی نورآباد ضمن دفاع و حمایت همه جانبه از آرمان قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین، اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم و خواستار اقدام سریع جوامع بین‌المللی هستیم.

سلمان زارعی

رئیس مرکز آموزش عالی نورآباد


۱۴۰۲/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۵
۲۰۹ بازدید